Jaarkalender

Gedurende een schooljaar worden er verschillende activiteiten georganiseerd. Zo komt de schoolfotograaf langs, gaan we op schoolreisje, organiseren we een inloopavond of gaan we samen ontbijten. Deze activiteiten zijn niet alleen voor onze kinderen, maar soms ook voor ouders om een kijkje te nemen in de school en te zien wat we allemaal doen.

Een overzicht van alle activiteiten, studiedagen en vakanties zijn voor onze ouders te vinden in Parro. Parro is een app waar ouders toegang tot krijgen, als hun zoon of dochter bij ons naar school gaat.

Soms kan het voor een externe partij ook fijn zijn om te zien of een school open is. Hieronder vindt u een overzicht van onze vakanties en studiedagen van schooljaar 2024-2025.

Studiedag 18 oktober

Herfstvakantie