Schooltijden

Woensdag 08.15 – 12.15 uur
Donderdag 08.15 – 14.15 uur
Vrijdag 08.15 – 12.15 uur

Op De Boogerd werken we op maandag, dinsdag en donderdag met een continurooster. Hier zijn voor ouders geen kosten aan verbonden. We kiezen bewust voor een rooster waarbij leerlingen de woensdag- en vrijdagmiddag vrij zijn en niet voor een vijf-gelijke-dagen model. De reden hiervan is dat je niet alles leert op school, ook de omgeving in en rond je huis is hierbij belangrijk. Momenten als met vriendjes voetballen op straat, erop uit met je ouders of het vieren van een kinderfeestje, zijn belangrijk in het leven van een kind.

Leerlingen hebben in acht jaar basisschool recht op minimaal 7520 uur onderwijs. Alle leerlingen van De Boogerd gaan 942 uur per jaar naar school en hebben in alle leerjaren dezelfde schooltijden. Met het continurooster maken leerlingen voldoende lesuren.